3 augusti 2012

Lite nytt!

Ja, vad har hänt? Sitter här och leker lite med utseendet på bloggen, härnäst kommer en ny header men den kanske uppdateras imorgon. Tyck gärna till! Jag vet fortfarande inte om jag fått till det som jag vill, eller om jag ens gillar förändringen så imorgon kanske den ser ut som vanligt igen ;) Ni får helt enkelt ha lite tålamod om det sker lite förändringar under några dagar. Syftet är dock att den ska bli "renare" och mer lättläslig samt att bilderna skall komma fram mer, vilket jag tror att de gör mot den vita bakgrunden.

Skall strax bege mig ut för att plocka lite bär i min pappas trädgård, är ju sådana underbara tider just nu när skog och trädgård är fulla med roligt att använda både i mat och bakverk! I love it! Det är under dessa tider jag saknar trädgård...

I kväll kommer det en massa tips och recept på godsaker gjorda på vinbär och vinbärsblad. Kika in då! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar