29 april 2012

Vecka 18


Meny, vecka 18

Måndag
Har inte bestämt mig än

Tisdag
Kycklingsoppa med röd curry och kokosmjölk

Onsdag
Köttfärspaj

Torsdag
Lasagne och sallad

Fredag
Fläskytterfile med citron, chili och timjan, klyftpotatis och tomatsallad

Lördag
Kycklingcurrygryta med pasta och melonsallad

Söndag
Lax med creme fraichetäcke, potatismos och kokta morötter


Ja, så ser veckans meny ut. Har inte riktigt bestämt mig för middagen imorgon så det får bli en surprise :) Blir lite favoriter denna veckan med både fläskytterfilen och kycklingcurryn. Det som ska bli mest intressant är tisdagens soppa då det är ett helt nytt recept för mig, kul!

Idag blev det lite shopping i Örebro och det tog verkligen musten ur både mig och Rebecka och även Wilmer som toksomnade i bilen hem (hade jag också kunnat gjort om det inte vore för att det var jag som körde), men det var roligt och mysigt med en lite tripp :) Hann även med lite träning och middag med en trött sambo som varit vaken hela natten som lagledare på en endurotävling. Har alltså varit lite fullt upp så receptet på torsken får ni imorgon!

Tack och godnatt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar