24 mars 2013

...och så var det dags igen...

...för en ny och händelserik vecka. Vart tar helgerna vägen?? Tur att en långhelg närmar sig för jag hinner inte med. Jag vet att det har varit lite torftigt med inlägg på några dagar men det innebär inte att det varit tomt på matlagning i vårt kök. Nej, idag har vi faktiskt tillagat något av det godaste på länge (!), italienskt och supergott! Så håll ögonen öppna ;-)

Ville egentligen bara kika in och säga att jag lever samt att inlägg kommer så fort jag får lite tid till att ladda över alla bilder.

Annars har helgen bestått av träning, god mat, Modern Family-kväll, lugn och återhämtning, storstädning (sååå skönt!!) och planering av middagar framöver...


...och detta ska lagas i vårt kök under de kommande två veckorna, blandar lite nytt med lite gammalt beprövat.







Mys nu till det ordentligt och njut av helgens sista timmar, det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar