29 februari 2012

Våren är här!! :)

Det vågar jag faktiskt påstå! Jag tycker verkligen att varje årstid har sin charm men det är något speciellt med våren! När dagarna blir ljusare, när solen tittar fram och riktigt värmer, när träden börjar bli så där friskt gröna och blommorna börjar titta fram, DÅ njuter jag.

Dagar som dessa inser jag vilken förmån jag har som får vara ute så pass mycket i mitt jobb. Jag mår så himla bra av det och barnen också. Idag var det helt underbart fint och riktigt varmt så det fick bli en liten stavgångspromenad på kvällskvisten. Med lurarna i öronen traskade jag omkring och behövde inte ens ha jacka på mig (!), det är ett vårtecken det! :)

Annars var det städning som gällde här hemma idag och det känns skönt att ha gjort det för imorgon slutar jag tidigt och då kan jag bara göra det som faller mig in, inga måsten! ...förutom kanske en maskin tvätt eller två...men vad gör väl det!

Nu ska jag ta och knoppa in. Hörs imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar