17 februari 2012

Besök på sjukhuset och en kelsjuk katt :)

Har varit hos sambon ikväll. Hans operation blev inte av i onsdags utan genomfördes igår istället och nu har han ondare än någonsin. Jag är inte bra på sånt, att vara den som sitter bredvid, har hellre ont själv. Jaja, förhoppningsvis har det blivit bättre imorgon och då kanske han kan få komma hem, skulle nog dock tippa på att han kommer hem på söndag men jag håller tummarna :)


Veckan har med andra ord inte riktigt flutit på som vanligt, vilket gör att jag har fått möblera om i matsedeln och sparar en del recept till nästa vecka. Så är det ibland, livet kommer emellan, och det är faktiskt ganska ofta som jag får "spara" något recept till nästkommande vecka. När jag gör veckomeny ser jag den som en bra grund men vissa dagar kanske jag inte alls heller är sugen på det som är planerat och då byter jag! Men jag försöker ändå att hålla planeringen hyfsat.


Jaja, inte så mkt intressant att förtälja idag tyvärr, lovar att bättra mig imorgon! Nu har jag någon här som påkallar min uppmärksamhet. Hur tråkigt är det inte att vara själv en hel dag och kväll?? ;) Ska mysa och leka lite med henne innan jag somnar. 


Sov så gott!
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar