27 maj 2012

Meny vecka 22

Jaa...i och med att denna vecka har varit helt fullspäckad så hoppas jag att jag kommer kunna uppdatera bloggen mer frekvent kommande vecka. Då ser menyn ut såhär:




Meny, vecka 22

Måndag
Italiensk kycklingpasta med ruccola

Tisdag
Fiskgratäng med potatis och sallad

Onsdag
Currykycklinggryta med ris och melonsallad

Torsdag
Vet ej vad det blir för middag, har möte med jobbet.

Fredag
Förrätt: Småplock
Huvudrätt: Kyckling med citrongräs och nötter
Efterrätt: Frusen fluffig polkagrispaj

Lördag
Bortbjudna

Söndag
Köttbullar med potatis och morötter




Imorgon ska jag vara med på anställningsintervjuer hela eftermiddagen men efter det blir det veckohandling och sedan en god pasta till middag. Receptet på pastan samt fredagens huvudrätt har jag hittat på arla.se så det ska bli kul att testa :-) 


På fredag fyller jag år men har bestämt mig för att inte fira detta nämnvärt utan det blir en trerätters med sambon till Let's dance-finalen, mysigt och skönt. På lördag är vi bortbjudna på grillning så då får vi hoppas att väderprognoserna som spår regn har fel. 


Nu är jag så trött så jag nästan somnar här vid datorn så det får bli en dusch och sedan sängen, godnatt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar