4 juni 2012

Veckomeny

I och med att resan närmar sig är det rensning av kyl/frys/skafferi som gäller denna vecka. Tror dock att jag kan få till lite goda rätter iaf :-)




Meny, vecka 23

Måndag
Gröt och smörgås

Tisdag
Fläskfilé med hasselback, kall pepparrotssås och sallad

Onsdag
Spagetti och köttfärssås

Torsdag
Sommaravslutning med jobbet.

Fredag

Tonfisk med risotto och sparris

Lördag
Thaigryta med ris

Söndag
Hemmagjorda hamburgare




Ja, så ser det ut, kan nog bli en hel del ändringar dock...ska verkligen försöka att ta slut på allt här hemma. 


Känns som att jag bara går och räknar ner till avfärd nu, ska bli helt underbart att få vara lite ledig <3 och att få göra en sådan här resa känns som en otrolig lyx :-)  


Nu ska jag jobba en stund till, sedan blir det spåret och efter det ska jag ta mig lite gröt och mysa i soffan...eller kanske jobba lite, vi får se! Hoppas ni har det fint!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar