8 juni 2012

En hektisk vecka...

...har det sannerligen varit. Mycket jobb och annat som ska hinnas med inför resan. I tisdags blev det middag med mamma och mina syskon och då serverade jag fläskfilé med hasselbackspotatis, i onsdags gjorde jag köttfärssås och spagetti, enkelt och gott. Och igår hade vi en heldag på jobbet som avslutades med middag tillsammans, grekiska kycklingspett med bulgur och en massa goda såser...mmmmm! 

Idag har jag varit och klippt mig, ska strax hämta ut nycklarna till floridahuset och sedan ska vi åka till svägeskan och gå igenom det sista inför resan. Roligt, roligt!

Kameran har knappt använts denna vecka tyvärr så istället för matbilder får ni lite bilder på en favorit som jag alltid får till min födelsedag...liljekonvalj :-) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar