16 juni 2012

St Petersburg...IHOP och barbeque

Ja, då var vi framme då. Kom fram i onsdags kväll och var rätt slitna faktiskt. Om jag ska påpeka något med flyget så måste jag ändå kommentera maten, den var supergod! Kycklingfilé med någon god sås, polenta och spenat. Till detta serverades fetaostsallad, baguette och en oststav...mmm. Ser kanske inte så gott ut på bilden men det var det!!

Igår lunchade vi på IHOP, International house of pancakes, väälidigt gott. Jag tog dock omelett med grönsaker och frukt, vilket också var toppen men pannkakorna var ju helt otroliga! Tog kort på de olika; jordgubb, blåbär och choklad. (då jag bloggar från mobilen kommer alla bilder slutet av inlägget)

Igår kväll blev det lite barbeque hemma och det var också toppen, är så himla mysigt att kunna bo i ett hus såhär som vi gör :-)

Idag har vi spenderat några timmar i poolen på förmiddagen och nu sitter vi och tar en fika på starbucks. En skön paus i en eftermiddag/kväll full av shopping :-)

Hoppas ni har det fint!

...ser att bilderna kommer i lite oordning, sorry! Inget jag kan ändra från mobilen :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar