8 mars 2012

Städa städa....

En vecka som verkligen går i trötthetens tecken, så vi ställde in kalaset på lördag och flyttar det till nästa helg, skönt! Har varit mkt med jobb denna vecka så det känns skönt med en lugn kväll bara vi två, tror vi ska festa till det med trerätters och några glas vin <3 Måste ju få in den rätta mellokänslan också då det är final och allt! Vem hejar du på? Jag har lite svårt att bestämma mig, gillar Lisa M men tror att både Loreen och Danny har fina chanser i eurovision...ja, på lördag får vi se.

Har precis städat lägenheten och skall strax ta och baka lite bröd och göra soppa som ska avnjutas framför tv:n! Imorgon blir det till att stänga på jobbet men tror bestämt att jag direkt efter måste åka och köpa mig lite färska blommor att kunna njuta av i helgen, känns lite lyxigt :) Älskar känslan av ett nystädat hem med färska blommor.
Hortensia, en av mina
absoluta favoriter!

Annars vandrar mina tankar mest till Florida-resan för tillfället, härligt att kunna ha den att se fram emot! Det ska bli så himla roligt och jag är så tacksam att vi har möjligheten att göra den. :)

Vi hörs om en stund med recepten från middagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar