12 mars 2012

Punka på bilen...

...var precis vad vi fick på väg till kalaset igår. Det var bara att gilla läget, spruta i lite punkaspray (som svärfar fick åka och hämta, tack tack!) och få hem bilen innan vi kunde fira födelsedagsbarnen.

Dagens planer blev därför lite ändrade då jag, efter en lååång dag med föreläsning och diskussion, (återigen med hjälp av svärfar) fick byta till sommardäck på bilen. Detta resulterade i en utsökt middag bestående av  mannagrynsgröt och självklart finn-crisp ;) 

Då morgondagen, pga allt strul, därför kommer innebära handling m.m. var jag därför så förutseende så att jag gjorde tacogratängen idag iaf, redo att bara stoppas in i ugnen imorgon. En syssla som jag tror att en Johan på kryckor kan klara galant :) Därav blir det inga pannkakor denna vecka...inget jag direkt gråter över då det inte är någon direkt favorit.

Recept på gratängen kommer imorgon!
Nu ska jag ta en dusch och sen blir det sängen...godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar