12 januari 2014

Lite uppdateringar...

God söndag!



Jag tänkte att jag skulle uppdatera er lite kring de förändringar som skett på bloggen...

Då själva sökfunktionen inte alls fungerat så tog jag helt enkelt bort den och försökte istället göra det lättare för er att hitta olika recept. Ett led i detta är att fliken "receptsamling" har ersatts med ett antal andra flikar där recepten finns sorterade efter olika kategorier, som "Kött" (fläsk, färs och nöt), "Fågel, fisk och vegetariskt", "Tillbehör" osv. Så ta er en liten rundtur och se om det känns som ett bra upplägg.

Ett annat alternativ är att leta under de Etiketter som du hittar i högerkolumnen. Eller så kan du helt enkelt bara maila mig på detenklaochgoda@gmail.com så försöker jag hjälpa dig så fort jag kan.

Självklart hade det varit super om sökfunktionen kom igång men jag hoppas att det kan fungera såhär med :-) 

Hoppas din helg har varit bra. Min har varit både lugn och inneburit lite utflykt samt mycket god mat som Wallenbergare och Ljummen pastasallad, recept kommer såklart! Hade tänkt att städa ut julen också men det har jag inte orkat med + att det ju faktiskt är rätt så mysigt med ljus i alla fönster :-) 

Under veckan som kommer fortsätter jag att bjuda er på recept som legat och väntat sedan i höst på att få ta plats här på bloggen...vad sägs om bland annat äppeltosca, rostad vitlöksdipp, hemmagjord pizza med fläskfilétopping och inlagda päron...? :-)

Ha nu en fin kväll<3

1 kommentar:

  1. Så glad att du är tillbaka med inspirerande inlägg igen! Kom ner till Gbg och hälsa på snart. Kram <3

    SvaraRadera