25 augusti 2013

Nästa veckas matsedel


Då nytt jobb upptagit större delen av mitt liv, har det inte varit så mycket annat som fått ta plats de senaste veckorna, där inberäknat bloggen. Jag kan inte lova att det kommer bli frekvent bloggande härifrån än på några veckor men håll utkik för inlägg lite då och då.

När livet är helt fullspäckat är det desto viktigare för mig att ha en matplan, så att jag slipper tänka så mycket och ändå får i mig bra och god mat. Såhär ser nästa vecka ut matmässigt:

Måndag: Ugnsomelett med broccoli och blomkålssallad
Tisdag: Lasagne med sallad
Onsdag: Fiskgratäng med potatis och kokta morötter 
Torsdag: Pulled pork med avokadosallad och vitlöksnaan
Fredag: Kycklinggratäng med sweet-chili och pasta
Lördag: Kräftskiva
Söndag: Rester

Hoppas du får en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar